четверг, 29 ноября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

          У попередніх модулях ми виконували одночасно дві ролі:  роль студента, коли створювали приклад студентської роботи, та знайому нам роль викладача, коли розробляли оцінювання для свого прикладу студентської  роботи.
         Під час опрацювання цього модуля ми:
- обговорили створені приклади студентських робіт та засоби їх оцінювання;
- обговорили, як допомогти студентам стати самоспрямованими у  навчанні;
- проаналізували  шляхи здійснення диференціації навчання студентів;
- створили форму оцінювання студентської  самоспрямованості в навчанні;
- створили  інструменти для підсумкового оцінювання;
- створили навчальні матеріали для успішного навчання різних студентів.






Комментариев нет:

Отправить комментарий